Zdrowie i profilaktyka

Zdrowie i profilaktyka

Krem do rąk

leave a comment »

Parę tygodni temu wygrałam w konkursie krem Neutrogena Formuła Norweska z którego jestem bardzo zadowolona. Reklama, jaką możemy zobaczyć w sieci w tym przypadku nie jest przesadzona i rzeczywiście krem ten jest super. Wnika bardzo głęboko w skórę i nie pozostawia uczucia lepkości tak jak inne kremy a używałam różnych. Nie posiadam zmywarki, więc wiadomo. Wszystko musze myć ręcznie a Neutrogena mimo długiego zmywania nie wypłukuje się. Istotne jest również to, że stosując krem do rąk pozbyłam się zadziorków, które są moją osobistą zmorą. Nagrodę w konkursie otrzymałam dwa tygodnie temu i mimo że jest to małe opakowanie i stosuję go codziennie pozostała go połowa. Krem do rąk kosztuje od 13 do 18 PL co nie jest dużym wydatkiem dla każdego a z tego co widzę starczy na go na miesiąc codziennego stosowania. Gorąco polecam :)

Written by Joanna Malik

Marzec 12, 2012 @ 2:40 pm

Skomentuj

