Zdrowie i profilaktyka

Zdrowie i profilaktyka

Konkurs szałowe paznokcie

leave a comment »

Tym razem trochę o paznokciach i konkursie w którym wezmę udział. Może oszalałam, ale czemu nie. Nagroda jest zachęcająca a krem do rąk Neutrogena Formuła Norweska jest mi dobrze znany i polecam innym kobietom. Uczucie świeżości utrzymuje się bardzo długo a to, co najważniejsze nie ma uczucia lepkości to znaczy nic się do naszych rąk nie lepi, czego nie można powiedzieć o innych kremach do rąk. Przeglądając fejsa natrafiłam u mojej znajomej na reklamę konkursu szałowe paznokcie, więc kliknęłam i okazało się, że jest to konkurs organizowany przez dobrze mi znany serwis konkursowy. Mało tego! Dowiedziałam się również, że po zakończeniu tego konkursu będzie następny „piękne stopy” w którym również wystartuję chociaż nie zdradzają jeszcze jakie będą nagrody. Rozumiem, że jest to chwyt reklamowy. Najpierw rozbudzić zainteresowanie a później przejść do rzeczy. Ach ci mężczyźni. Konkurs szałowe paznokcie jest ciekawy nie tylko ze względu na nagrody, ale w galerii zdjęć można zobaczyć już ciekawe propozycje uczestników. Dodałam, więc swoje, bo widzę, że mam szanse. Konkurs kończy się 23 stycznia, więc zobaczymy. Postanowiłam i tutaj zaprezentować swoje pazurki, bo może ktoś wejdzie do galerii i doda dla mnie punkcik

szałowe paznokcie joanny

 Kolorowe tipsy wyglądają super a w trakcie karnawału są jak najbardziej wskazane 🙂

szałowe paznokcie

Oczywiście wiadomo, że najlepsze czy najatrakcyjniejsze wybierze jury, ale mimo wszystko korci mnie, aby nagrodę otrzymać. Wygrałam już parę konkursów na Facebook, więc może i tym razem mi się uda.

 Pozdrawiam serdecznie 🙂

Written by Joanna Malik

Styczeń 17, 2012 @ 11:23 am

Skomentuj

