Zdrowie i profilaktyka

Zdrowie i profilaktyka

Konkurs, konkursiki i inne takie

leave a comment »

Dawno nie zaglądałam na swojego bloga, mimo że mnie korciło. Utknęłam na dobre na Facebook jak wielu znajomych, zresztą, ale lekko znudzona tymi wszystkimi aplikacjami postanowiłam coś jednak tutaj napisać. Nie będzie o zdrowiu, dietach czy nawet ziołach. Tym razem chciałam wspomnieć o konkursach.

Konkursów na Facebook jest mnóstwo. Można by powiedzieć „do wyboru do koloru” ale i konkurencja olbrzymia. Konkurencja nie tyczy się konkursu, ale osób, które w nich biorą udział. Jak jest jakaś fajna nagroda to takie kłótnie potrafią wybuchać, że szok….Czasami o bzdurę a innym razem o bardzo poważne sprawy takie jak fałszywe profile itd. Nie będę wnikała jednak, kto co ma. Co mnie to obchodzi? Z nudów. Dosłownie, z nudów zagrałam parę razy a nawet i wygrałam aż w końcu natrafiłam na fajną stronę, która organizuje konkursy z nagrodami. Tutaj towarzystwo i atmosfera odmienna. Bez przepychanek, kłótni aż byłam zdziwiona, że coś takiego funkcjonuje jeszcze w sieci. Dałam się porwać, dosłownie i obecnie szykuję się na to, aby zagrać w jednym konkursie w którym można jeszcze wygrać moją ulubioną oliwkę Ozonella. Być może lis się do mnie uśmiechnie tym bardziej, że jest on bardzo prosty. Do swojego zdjęcia z wakacji należy wkleić opakowanie ozonowanego preparatu. Proste, ponieważ dysponując jakimkolwiek podstawowym programem graficznym w ciągu paru minut można stworzyć istne cudeńko, więc zobaczymy. Gdyby był ktoś zainteresowany podaję linka „Wakacje z Ozonellą

Written by Joanna Malik

Wrzesień 18, 2011 @ 7:37 am

Napisane w Facebook, Konkursy

Tagged with , , , ,

Skomentuj

