Zdrowie i profilaktyka

Zdrowie i profilaktyka

Konkurs muzyczny

leave a comment »

Znalazłam nowy konkurs, który mnie zainteresował. Konkurs muzyczny. Uwielbiam Jacka Stachurskiego nie za wszystkie nagrania, ale za niektóre. A tutaj trach i jest konkurs w którym można wygrać płytę „The Very Best Of” której nie mam jeszcze w swoich zasobach płytowych.

Równocześnie można wygrać drugą płytę również lubianego przez moje dziewczęce serce zespołu Kombi. Pamiętam ich wcześniejsze nagrania, które wypełniały swoimi dźwiękami mój pokoik. To były czasy, bo niestety obecnie zespół stracił swoje brzmienie. Oczywiście wszystko się zmienia, przekształca tak jak nasze gusta. Płyty, jakie po sobie zespół Kombi pozostawił przypominają jednak stare dobre czasy, kiedy uwolniono muzę, która wzleciała aż pod same niebo. Konkurs muzyczny jest bardzo prosty, ponieważ należy jedynie w komentarzu podać tekst piosenki wybranego zespołu, więc do dzieła. Tutaj jednak wyrażę swoje zdziwienie takie samo jak w komentarzu w serwisie konkursiki.eu. Dlaczego na stronie Jacka Stachurskiego nie ma informacji, żadnej zajawki że taki konkurs właśnie jest a jest to przecież firma która tworzy konkursy na zamówienie a tym samym i dla samego pana Jacka Stachurskiego ?? Trochę to dla mnie dziwne jest ale widocznie niektórzy nie doceniają siły reklamy i to własnej osoby 🙂 Mimo wszystko wzięłam również udział w konkursie ” Jacek Stachursky w USA” ale niestety znowu porażka 😦

Skomentuj

