Zdrowie i profilaktyka

Zdrowie i profilaktyka

Ozonoterapia

leave a comment »

Ozonoterapia, czyli zespół metod leczniczych, w których wykorzystany jest ozon a raczej właściwości ozonu który jest przyjazny dla człowieka. Jak wiemy ozon nie tylko zatrzymuje szkodliwe dla życie promieniowanie lecz wpływa korzystnie na organizm. Ozon (Os) jest gazem nietrwałym. Podczas rozpadu uwalnia bardzo aktywny tlen atomowy, który niszczy bakterie, chorobotwórcze grzyby, jednocześnie natlenia tkanki oraz przyspiesza i ułatwia komórkowe procesy odnowy. Ozonoterapia jest obecnie uznaną na świecie metodą wspomagającą terapię podstawową i wskazana jest wszędzie tam gdzie leczenie tradycyjne nie przynosi spodziewanych wyników. Stosuje się ozon jako kąpiele w mieszance tlenowo-ozonowej i to co dla mnie jest najważniejsze po wypadku samochodowym ozon pomaga w leczeniu odleżyn, ran oraz przyśpiesza gojenie oparzeń.

W moim przypadku na samym początku bardzo sceptycznie podchodziłam do leczenia ozonem lecz jak przekonała mnie przyjaciółka po pierwszej wizycie odczułam ulgę. Moje poparzenia po wypadku samochodowym doprowadzały mnie do depresji. Wcieranie różnych specyfików dawało tylko chwilową ulgę lecz wystarczył jeden rzut oka w lustro abym była pozbawiona chęci do życia.  Pierwsze spotkanie w centrum leczenia ran i nadzieja że może być lepiej. Inaczej niż dotychczas. Oczywiście nie spodziewałam się cudów bo taki mógłby się stać gdybym miała odpowiedni zasób gotówki na operację plastyczną. W moim przypadku nie było takiej nadziei ponieważ nawet odmówiono mi udzielenia kredytu na taki zabieg.  Cóż! Najwidoczniej pan który mnie przyjął na rozmowę o kredycie przestraszył się mojej „szpetnej” osoby dlatego rozmowa była bardzo krótka. Wyrok przyszedł szybko. Stanowcze nie a później gdy pan zobaczył moją minę wyjaśnił że nie spełniam pewnych kryteriów i takie tam. W centrum leczenia ran rozmowa była jednak bardzo długa zanim przystąpiono do jakichkolwiek  działań. Z gabinetu wyszłam w skowronkach a w torebce oliwka ozonowa Ozonella którą stosuję codziennie. Jakie są efekty mojej ozonowej kuracji będę informować ponieważ chce mi się teraz żyć i dlatego zaczęłam pisać tego bloga.

Obecna aktualizacja 21.maja.2012 – Korzystając z możliwości napisałam swoje rekomendacje w serwisie konkursowym, który ogłosił wcześniej konkurs firmy Onkomed. Używam ozonowanej oliwki codziennie, ale tutaj podzieliłam się moimi spostrzeżeniami – Polecam Ozonellę🙂

Written by Joanna Malik

Marzec 21, 2010 @ 10:05 am

Skomentuj

